Sunday, August 23, 2015

KURMA AJWA ELAKKAN PENYAKIT KUNING (JAUNDICE)

ELAKKAN KUNING 
Baca tajuk sahaja rasanya semua pembaca sudah tahu kelebihan Kurma makanan Sunnah.Kebaikan kurma yang tiada siapa dpt sangkalkan.
Berkongsi dari kisah sebenar juga, saya amalkan Kurma setiap kali saya mengandung. Pada kandungan kedua saya diperkenalkan dgn Jus kurma ajwa.Mengandungi 7 biji kurma ajwa didalam 1 botol.Menarik kan? Tak perlu ambil 7 biji kurma utk dimakan satu persatu.

Wah disebabkan kesibukan masa saya sebagai seorang suri rumah, sebagai makeup artist dan peniaga online, saya rasa amat la mudah utk saya.Tambahan saya jenis cepat letih sewaktu mengandung dan mempunyai alahan yg agak teruk sehingga 6 bulan. Alhamdulilah kurang alahan dan muntah muntah

Sewaktu bersalin juga saya amalkan meminum jus kurma ajwa ini seperti saranan dari Encik suami.Alhamdulilah saya tidak begitu sukar untuk meneran sewaktu sudah sampai 9cm utk bersalin.Badan pun tak begitu penat.Sewaktu minggu pertama berpantang, bayi kami ada sedikit kuning, saya terus amalkan meminum jus kurma ajwa sebanyak 2 botol sehari.Alhamdulillah hari ketiga bayi saya tidak kuning lagi.



TERKEJUT INGATKAN ANAK KENCING ATAS TILAM

Sewaktu dalam pantang anak pertama baru usia 3 tahun, kadang kadang rindu nak tidur dgn saya.Pada pukul 3 pagi tiba-tiba tilam basah, saya fikirkan dia yang kencing di atas tilam, rupanya susu badan melimpah.Saya terus ambil pam dan Alhamdulillah dapat 4oz sekali pam.hehe

Kepada ibu ibu yang risau susu merundum, boleh amalkan jus kurma ajwa ini. Menyusukan bayi selama 2 tahun adalah paling terbaik untuk ibu ibu.



 Al-Kurma(120ml per botol)

Dibuat daripada Arab Kurma Ajwa (Nilai-nilai pemakanan kurma yang tertinggi) yang diimport.RamuanSari Jus KurmaCiri-ciri unik
  • Semua Bahan-bahan semulajadi
  • Perisa semulajadi, Tanpa gula tambahan.
  • Tanpa bahan pengawet dan pewarna tiruan.
  • Sesuai untuk vegetarian. Tanpa laktose, tenusu dan gluten.
Peringatan kesihatanSangat – sangat disyorkan untuk pelajar dan pekerja pejabat sebagai minuman sarapan pagi dan makanan ringan, mengekalkan nutrien ketahanan fizikal yang diperlukan oleh mereka.Cadangan pengambilan dan cara penyediaan

Cadangan : orang dewasa 3 - 5 botol sehari, manakala kanak-kanak 1 botol sehari.

JANGAN BIARKAN ANAK KITA KEKURANGAN BEKALAN SUSU

UNTUK DAPATKAN JUS AL KURMA
HARGA ASAL 12 BOTOL : RM268
PROMOSI RM220
TRIAL PACK 3 BOTOL : RM60
HUBUNGI 0192122757

SELAMAT MENCUBA






No comments:

READERS